Informace o serveru

R
Připojit se na server

Číst diskuzi

 
Potrebujem radu :D
Rich
čau, potrebujem radu ohľadom gitary. Keď som začiatočník a chcem sa učiť na gitare, je tento set dobrý?
https://alinda.sk/akusticky-gitarovy-...N8QAvD_BwE
Mám záujem sa učiť, no mám pár otázok.
Čítal som, že sa vraj musia každé tri mesiace meniť struny, to čo je za hovadinu? :D Je to pravda, je to potrebné alebo to vydrží aj bez toho? Plus, čo by som ešte potreboval nevyhnutne pre túto gitaru, či ten set obsahuje všetko potrebné? A ešte, viem, že je plno videí a návodov, ale odkade ste sa učili vy, niečo spolahlivé, ľahko pochopitelné. Najlepšie niekto, kto na gitaru hrá, snáď sa niekto nájde, poznám len Larexa, ale ani Boh nevie, kde Larex je.
Lukyna
Pohybuje se na tsku většinou superparby ale napíšu mu ať sem zajde
Larex
Ahoj, vše ti vysvětlím co si musíš koupit a podobně zítra ti napíšu a zajdeme na tsko.
Rich
ďakujem, nedá sa to mimo ts, príjemnejšie by mi to bolo čítať,aby som si to mohol pozrieť ešte raz :D
Larex
Ahoj, jasný dnes ti napíšu až budu doma.
Rich
oukej ďakujem veľmi pekne. Smile

Sloučeno 09.03.2020 15:39:
Môžete lock, díky larex, tej trojke som len nepochopil, ale to preto, lebo sú to na mňa cudzie názvy, každopádne, schránku máš plnú, takže týmto ti chcem poďakovať veľmi pekne, si ochotný a to si vážim. Pusa Ďakujem ešte raz. Smile

Sloučeno 11.03.2020 19:20:
Mohol by som sa ešte spýtať.. Keď si ju chcem naladiť, tak mi tam na ladičke ukazuje aj F a C.. A potom.. Keď ladím gitaru, tak na tej ladičke musí ukazovať písmeno danej struny ( označenie ) a musí byť v strede tá palička? teda E, H, G, D, A, E ? A potom. Všetko mám naladené, ale tá najhrubšia ( prvá zhora ) sa mi vôbec, ale že vôbec nezdá, akoby duní a je aj taká akoby tenká, ale podľa ladičky je všetko ok. Toto ladenie mi tu robí dosť problém, neviem prečo :D Ak má niekto kontakt na larexa, tak prosím, lebo asi nie je už aktívny na webe.
Upravil/a Rich dne 11.03.2020 19:20
Lukyna
pošlu hned tak wait