Informácie o serveri

R
Pripojiť sa na server

Čítať tému

 
VIZITKA - filippp [EDIT 15.06.2020]
filippp
text: filippp
grafika: MiKyi

Jmenuju se Filip, je mi 16 let a bydlím ve středočeském kraji, konkrétně ve Vráži, okres Beroun. Je to zhruba 3km od Berouna a asi 35km od Prahy. Studuju SŠ v oboru IT. Ačkoliv studuju obor IT, tak mezi mé asi největší zájmy patří medicína. O medicínu se zajímám velmi dlouho, už asi 4 roky. Doma mám sbírku dvou lékařských slovníku. Mimo medicínu se zajímám o airsoft a celkově o zbraně. Pak je to samozřejmě hraní počítačových her, což mě ovšem po těch několika letech začíná nudit a už s tím pomalu končím. Minimálně co se týče 6-ti hodinového sezení u počítače.

Co se týče superpařby, tak jsem začal hrát oficiálně v roku 2017, nicméně zde hraji od roku 2016. Celou dobu do smazání účtu, smazán asi před půl rokem zhruba, tak jsem měl jméno Debius_. Stupidní jméno, na které jsem přišel, když mi bylo asi 10. Jméno jsem si samozřejmě změnil na filippp. Je to takové neutrální jméno, takže jsem s ním vcelku spokojen. Na superpařbě většinu času jezdím nějaké mise, dělám si body u zaměstnání, levely. Nicméně z největší části chodím na porty, nejvíce na racy,. ale po updatu, kdy se přidali akcebody tak chodím vesměs na všechno. Na serveru nejsem nijak výraznej, krom toho, že občas napíšu něco do globálního chatu nebo firemního chatu. Dva dny zpátky jsem se přidal do gangu Made in Japan, takže jsem začal jezdit i dofky, tj. dodávky, takže to jest též moje aktivita na serveru. Jinak na serveru možná nejsem moc známej, jelikož jsem sólista. Momentálně jsem členem firmy Dealer Company se zaměstáním, logicky, dealer. Myslím si, že to takto na delší dobu zůstane.
Tož to by bylo asi všechno o mě a mé kariéře na superpařbě a můžeme se vyhrnout na nějaké samotné body. Enjoy.


img.tpx.cz/uploads/filipn1.png



Váš nick na serveru: filippp

Odehrané hodiny na serveru: Před smazáním účtu něco kolem 900h.. teď asi 200h